FAQ

Masz pytania? Zapoznaj się z listą najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie odnalazłeś potrzebnej odpowiedzi skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

REJESTRACJA W SERWISIE
  • 1. Dlaczego warto się zarejestrować?
    Warto założyć konto w naszym serwisie. Posiadanie aktywnego profilu łączy się z szeregiem dodatkowych korzyści. Zalogowany użytkownik może korzystać ze specjalnie przygotowanych promocji oraz rabatów. Dzięki prostemu w obsłudze panelowi masz możliwość zarządzania własnym kontem, dokonywać płatności i otrzymywania faktur w bardziej zautomatyzowany sposób, korzystając z raz wprowadzonych danych. Masz również pełny wgląd do historii swoich zamówień. Zamówień można złożyć również bez rejestracji, nie posiadając konta w serwisie.
  • 2. Kto może robić zakupy w naszym sklepie internetowym?
    Zakupy w naszym sklepie internetowym może zrobić każdy. Przyjmujemy zarówno zamówienia od klientów indywidualnych, jak od klientów biznesowych.
MOJE KONTO
  • 3. Zapomniałem loginu i hasła. Co zrobić?
    W panelu logowania kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swój adres e-mail w polu, a następnie kliknij w link, który otrzymasz, aby otrzymać link do zresetowania hasła.
ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • 4. Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie?
    W celu złożenia zamówienia w sklepie Prymat GastroLine należy:
    a) Wybrać czy chcemy by zamówienie było realizowane z rejestracją, czy bez rejestracji.
    b) Wybrać interesujące nas produkty i dodać je do koszyka
    c) Po zakończeniu wyboru produktów należy kliknąć przycisk „Zamówienie”
    d) Po rozpoczęciu realizacji zamówienia należy postępować zgodnie z krokami – podać dane niezbędne do dostawy, wybrać formę dostawy, a następnie formę płatności
    e) Po dokonaniu płatności rozpocznie się realizacja zamówienia
  • 5. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
    Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W przypadku większych zamówień czas realizacji może się wydłużyć, natomiast w takim wypadku skontaktujemy się z klientem indywidualnie.
  • 6. Co zrobić w przypadku, gdy interesujący mnie produkt jest niedostępny?
    Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dostępne każdego dnia. Jeśli interesuje Cię, aby konkretny produkt był dostępny w sprzedaży internetowej, powiadom nas o tym. Zadbamy o to, aby wkrótce pojawił się w sprzedaży internetowej.
  • 7. Jak zrezygnować z zamówienia?
    By zrezygnować z zamówienia w trakcie jego składania, należy opróżnić koszyk. Jeśli zamówienie jest już złożone oraz opłacone, prosimy o kontakt na adres [email protected]
SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚCI
  • 8. Jakie są dostępne formy płatności?
    Przelew na konto bankowe - to forma płatności dla Klientów preferujących tradycyjny przelew bankowy. Przy składaniu zamówienia Klient ma udostępniony numer konta bankowego, na które należy wpłacić przelew za zamówienie (Instrukcja do przelewu). Klient otrzymuje również mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. 
  • 9. Chcę anulować transakcję, której nie opłaciłem, jak mogę to zrobić?
    Nieopłacona transakcja anuluje się automatycznie. Nie ma konieczności podejmowania jakichkolwiek działań.
  • 10. Wpłaciłem za niską kwotę. Jak zrobić dopłatę?
    Jeśli zamówienie było opłacane za pomocą przelewu tradycyjnego, prosimy dopłacić brakującą kwotę na rachunek bankowy sklepu internetowego podając numer zamówienia.
  • 11. Wpłaciłem za wysoką kwotę. Jak mogę zrealizować zamówienie?
    Jeśli zamówienie było realizowane za pomocą przelwu tradycyjnego, zwrot zostanie dokonany na konto z którego została dokonana wpłata. 
  • 12. Jaki jest sposób dostawy zamówionych produktów?
    Zamówienia są dostarczane przez: 
    • - Kurier24

    W przypadku ciężkich lub niewymiarowych zamówień Sklep zapewnia sobie prawo do zmiany dostawcy zamówienia lub kwoty za dostawę, który gwarantuje dostawę w określonym zakresie wagi lub w przypadku większych wymiarów. 
ZWROTY I REKLAMACJE
  • 13. Jak dokonać reklamacji zamówionego towaru?
    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    a) pisemnie na adres: : ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

    Prosimy o podanie w opisie reklamacji:
    a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    b) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  • 14. Jak zwrócić towar?
    W ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, towar można zwrócić bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    a) pisemnie na adres: ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. Skorzystanie z wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
To Top