Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sklep prymatgastroline.pl, Firma Prymat sp. z o.o., ul. Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Sklep Prymatgastroline.pl, Firma Prymat sp. z o.o., ul. Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

To Top