Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności. Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Aktualności
-
Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – dziecięce podniebienia wciąż nie uznają kompromisów. Aby je zaspokoić, trzeba wytoczyć naprawdę potężne argumenty, przemawiające do tych najsurowszych krytyków kulinarnych świata. W tym pomaga Prymat GastroLine.
-
Kilka tysięcy restauracyjnych gości wzięło udział w plebiscycie „Najlepsza Restauracja” zorganizowanym przez MAKRO Polska. Mogli oni głosować na lokale uczestniczące w programie Polskie Skarby Kulinarne. Najlepsi zostali zaprezentowani w unikatowym albumie „Najlepsza Restauracja 2020”. Partnerem akcji jest marka Prymat GastroLine.
-
W odpowiedzi na zawieszenie zajęć dydaktycznych sieć hurtowni MAKRO przygotowała ogólnodostępną, internetową akcję edukacyjną pt. „Dokształcaj się ONLINE!”. To jedyny tego typu program edukacyjny w Polsce skierowany do młodych kucharzy. Do akcji dołączyła firma Prymat z marką Prymat GastroLine.